Filo-Sofie

Namnet Sofie betyder "visdom". Ordet Filosofi betyder "Kärlek till visdom". Och är det något som jag gör ofta så är det att filosofera. Jag är en tänkare, en funderare och har alltid varit det. De senaste 8 åren har jag haft någon att dela mina funderingar med, någon att diskutera Tid och rum med, någon att dela mina tankar med. Nu har jag inte chans att diskutera livets stora frågor lika ofta... Jag vet inte om det är därför som min hjärna just nu svämmar över av tankar och funderingar. Kan ju även beror på att jag just nu har tid att fundera och filosofera.
 
Just nu lutar det åt att jag kommer dela med mig av mina funderingar, mina tankar, här i bloggen istället. Så var beredd på många frågetecken i kommande inlägg. Många av mina tankar och funderingar ligger redan färdig som utkast och bara väntar på att få publiceras...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?