Min dag i bilder!

Det var länge sedan jag la ut "Min dag i bilder", så jag kände att det var dax för det igen.
Så... här kommer min torsdag i bilder :)
 
6.40- Morgonpromenad till tandläkaren i härlig vårsol
 
 
8.00- handlar lite mat på ICA och på vägen hem ligger Barbies ben på backen... stackars..
 
8.45- Jag känner enorm glädje nu när backen jag halkade i i december äntligen är isfri.
 
 
9.00- Ringer skatteverket första gången, men ingen av de tre personerna jag skickades runt till kunde besvara min viktiga fråga...
12.00- Lunch: Minichorizo i korvbröd
 
 
12.30- tar en promenad till frissan i stan.
 
 
15.00- kommer hem med kortare hår (skönt), ett par nya jeans och ett par nya pjuck
 
15.30- ringer skatteverket och får prata med två olika personer. Svaret på min viktiga fråga blir: "... det är jättekonstigt... det kommer bli fel när du gör så, men du måste nog göra så ändå. Skriv en kommentar om det i kommentarsfältet på deklarationen..."  Känns ju sisådär att skicka in en deklaration som blir "fel".
 
18.10- dammar av min gamla cykel och premiärcyklar till stan
 
 
18.30- Middag på O´learys med 4 härliga tjejer. Gott, trevligt och roligt!
 
Klockan är nu 22.00 och jag tänker släcka ner nu.
Sov så gott!
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?