Morgonpromenad genom Stockholm...

I år är det första gången som jag arbetar på Grönan och som jag inte behöver ha arbetskläder. Jag får ha mina privata kläder när jag arbetar... Detta gör att jag inte behöver komma 10 minuter före jag börjar och byta om. För mig är det lite ovant fortfarande, vilket gör att jag åker hemifrån 15 minuter tidigare än vad jag behöver av gammal vana.
 
Idag när jag kom in till Centralen kom jag på att jag har all tid i världen på mig att gå till Djurgården. Klockan 7.15 imorse tog jag en promenad genom Stockholm. Lite kallt, men himla skönt. 34 minuter och 3.3 km senare var jag framme på jobbet. Ska vi tro att denna härliga promenad blir en vana i sommar. Hoppas på det!
 
Djurgården 7.45 imorse... Nej, ingen grönska på träden i Stockholm än...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?