Stockholm, Stockholm, stad i världen.... Stockholm, Stockholm gör mig glad....

Nu sitter jag alltså på tåget mot Stockholmoch jag har halva bohaget med mig. Jag önskar jag kunde beskriva mina känslor med ord, men det ör svårt... Jag trodde i oktober förra året att jag aldrig mer skulle bo i Stockholm igen, men nu blir det så ändå... och det känns bra. Men samtidigt som jag känner stor glädje, lycka, spänning, förväntningar över att få uppleva Stockholm ytterliggare en sommar, så känner jag även en tomhet... känslorna krockar inombords...
 
Men mest känns det roligt, otroligt roligt. Ännu en sommar i Sveriges bästa stad! I hörlurarna dunkar olika "Stockholms-låtar"... Darins "Stockholm, Stockholm stad i världen" och Petters "Stockholm i mitt hjärta" får mig att längta ännu mer. Snart börjar nått nytt för mig, nytt jobb och framförallt nya möten. Jag  är redo, så redo!
 
Stockholm, nu kommer jag!


 Matilda Rodin

Lycka till nu! Hoppas vi hinner ses någon gång i sommar :) Kraaaaaam

Svar: Tack! Ja vi måste försöka ses nått! Jag hör av mig när jag kommer till Skell i sommar. Kram kram :-)
Sofie Silwer



URL: http://rodinma.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?