Veckan som gick...

Det har varit full fart den här veckan, som slutade på bästa sätt. Här kommer en liten sammanfattning av min vecka
 
 
 
Lunch på Tatung med Therese och Elina i måndags
 
Gjorde naglar på Jessica på måndagkväll
 
 
I tisdags blev det ombytta roller. Jag åkte til Kåge där två av mina f.d. nagelkunder fick fixa mina naglar i stället.
 
Torsdag blev det middag på Olearys
 
Igår lördag, skulle vi ta en lugn kväll efter den spännande hockeyn...
 
... men det slutade med att jag, Malin och Lisa hade en fantastisk trevlig kväll på Skellefteås bästa uteställe, Verandan. Vi var förstås inte ensamma. Tror att hela stan var ute och firade SAIKs seger, för det var MYCKET folk där. Och roligt hade vi!
 
 
Idag, söndag, gick jag ner och satte mig vid älven och njöt i solen med en Magnum mandel.
 
Imorgon är det måndag, ny vecka betyder nya roligheter. Och kommande vecka kommer bli rekordrolig, men mer om det berättar jag en annan gång!
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?