Väntan på den perfekta vågen...

Tisdag igår och Cypern bjöd på ca. 35 graders värme, som vanligt.
Började gårdagen med att åka runt här i Limassol och köpa teknikprylar. Spännande att gå in i butiker liknade Bauhaus och Elgiganten här på Cypern... eller nej, så spännande var det egentligen inte, jag följde bara med för att slippa sitta i lägenheten :)
På eftermiddagen drog vi tillbaka till den härliga stranden med vågorna. Eftersom jag befinner mig här tillsammans med två surfkillar så tog vi med surfbrädor denna gång. Självklart passade jag på prova och det var hur roligt som helst! Om jag lyckades ställa mig på brädan?! Öhhh... nej, det var knappt att jag tog mig upp på knä, men det var galet kul ändå.
Idag vaknade jag dock upp med två onda armar, bra träning helt enkelt. 
 Kvällen avslutade vi med en trevlig grillfest tillsammans med Viktors vänner
En lyckad dag!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?