Fodral till surfplattan

Några gånger per år ger jag mig på att sy saker, kuddfodral, gardiner eller liknande. Jag har egentligen inget tålamod när jag sitter vid symaskinen, så därför fuskar jag en hel del när jag syr. När jag köpte min surfplatta för några veckor sedan så bestämde jag mig för att sy ett fodral till den. Idag tog jag tag i det. Jag hade bestämt att om jag misslyckas så skulle jag isåfall beställa ett fodral av min kusin Mirjam, som faktiskt KAN sy.
 
Men det gick ganska bra ändå. Jag fick ihop ett fodral, visst lite snett blev det kanske, men jag skyller på att jag faktiskt inte hade något måttband utan endast använde ögonmåttet. Dessutom tycker jag att det ska synas att man har gjort det själv :-)
 
 Tyget är köpt på Panduro


 Mirjam Neuman

Det blev ju jättefint. Du är duktig! Och snygga tyger du valt. Nu kanske det blir mer sytt framöver :-) kram Mirjam

Svar: Tack, nu valde jag dock att inte visa baksidan, den blev sämre, men det duger åt mig :) Ska ta några månaders paus från symaskinen nu, men jag är också sugen på att försöka sy ett snyggt förkläde... men det få bli till hösten. Kram
Sofie Silwer



URL: http://bymirjam.blogg.se



 Anonym

fint



URL: http://lanjas.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?