Sjukdomsuppdatering

Börjar ni bli less på att läsa om mina sjukdomar hela tiden?! Jag förstår er... ni anar inte hur less jag är.
Igår trodde jag att jag var på bättringsvägen. Hade inge feber på hela dagen och när jag la mig låg tempen på 36.8, helt perfekt. Men vid 3.30 vaknade jag med frossa och en vidrig hosta. Det är typ omöjligt att somna om när det bara rosslar i halsen när man andas. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har haft slemhosta tidigare, men det är ju vidrigt! så jag låg vaken till klockan 6.30 innan jag lyckades somna om igen.
 
Idag låg febern på 38.3. Jag förstår inte vad jag har drabbats av för sjukdom, jag har ju haft feber sen i lördags. Puuhuu, vad jag är less!
 
Idag var jag dock tvungen att åka till stan och handla igen. Min kropp har nämligen skrikit efter apelsinjuice och leverpastej senaste dygnet. Så det blev att trycka alvedon, bita ihop och intala sig själv att man mår bra. Jag var dock lite orolig att jag skulle svimma, kände mig lite darrig och snurrig, men det gick bra. Nu har jag laddat upp med massa frukt och bär och hoppas det hjälper mig att bli frisk.... Fortsättning följer!
 
Nu: filmtajm





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?