Söndag, Sunday, Sonntag, Domingo....

Vilket helg det har varit! Äntligen kunde jag gå ut med kompsarna på stan. Ifredags gick jag och Jessica ut och tog ett glas och surrade bort kvällen. Vi hamnade på Verandan där det var väldigt lugnt tills alla Melodifestivalmänniskor dök in (för er som missat det så var Mello här i Skellefteå i går). Så där satt vi och spanade på Körberg, Danny, Martin... och alla andra artister. Starstrucked!
 
Igår blev det tjejkväll med Malins vänner och Melodifestivaltittande. Till slut letade vi oss ut till Bishop. Galet mycket folk ute i Skellefteå igår, vilket var himla roligt, då mitt behov av att vara ute och träffa folk senaste tiden har varit stor!
 
Idag blir en dag framför TV.n, mycket bra sport idag som tur är. Jag har ont i halsen och en jobbig hosta, så jag lever på the och halstabletter, men det går nog över snart... :-)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?