Bilder från Björnrike

Att vara ute i slalombackarna, men inte få åka slalom är att tortera sig själv lite, eller som att ställa en godispåse framför ett barn och säga att du inte får äta... Under tiden jag hoppade på kryckor upp och ner för barnbacken gled alla andra i familjen runt på skidorna i perfekta backar. Jag hoppas att skidresor som denna blir en återkommande tradition för oss, det var nämligen väldigt roligt... trots att jag fick ha kryckor istället för stavar.
 
 
 Mina systrar Carro och Marie
 
Större delen av sällskapet på väg upp för backarna, själv hoppade jag på kryckor uppför...
 
 
Gabbe, 4 år, åkte slalom för första gången och tyckte det var roligt en dag iallafall. Mamma och pappa åkte även de slalom
 
 
Isabella, 6 år, imponerade när hon åkte ner för backarna för första gången. Larry provade snowboard.
 
Jag och min gipsade fot hoppade upp för barnbacken på ett ben med kryckor. Såg hur alla tänkte "-Ja, hon har nog åkt slalom hon..." Fick även den frågan ibland... pinsamt att erkänna att det inte var en slalomolycka.
 
 
Carro och Simon tar en fikapaus och hela min dag var en lååång fikapaus.
 
Leken "4 man i soffan" fick oss att skratta så att tårarna sprutade på kvällarna. Här är de 4 största personerna nedtryckta i den lilla soffan. Rolig lek som kommer lekas fler gånger, helt klart!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?