Jag är omringad...

...omringad av fantastiska vänner! Jag berättade tidigare om det gulliga MMS.et som jag fick av Linda i veckan. Igår ringde Malin och skrek: "Sofie, du måste komma hem snart, jag saknar dig!" och imorse när jag vaknade hade jag fått ett SMS av Emelie där det stog "Jag har Sofie-abstinens, vi måste ses snart!"
 
Just nu befinner jag mig i Fränsta och vet ni vad?! Idag insåg jag att jag faktiskt är precis mitt emellan alla ovanstående nämnda personer.
 
Väljer jag att åka 50 mil västerut från Fränsta så kommer jag till Linda.
Väljer jag att åka 47 mil norrut från Fränsta så hamnar jag hos Malin (+ alla andra vänner i Skeå)
Väljer jag att åka 46 mil söderut från Fränsta så kommer jag till Emelie.
 
Så just nu är jag omringad av de personer som jag saknar mest, synd bara att alla bor ca. 50 mil från Fränsta...
 
  
Linda i väster.                                   Malin i Norr.                                            Emelie i söder.
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?