Sundsvalls sjukhus skapar PROBLEM!

Det är allmänt känt att Sundsvalls sjukhus har dåligt rykte och nu har jag fått det ryktet bekräftat för mig.
 
Idag kl. 14.00 ringer de från Ortopeden och säger att jag hade en tid hos dem för avgipsning IDAG kl 13.00. De sa att tiden ändrades från den 31.a till den 30.e januari när jag var där för omgipsning den 8.e januari. När jag var på sjukhuset för omgipsningen fick jag kallelsen i handen... Kunde det vara så att JAG hade tagit fel på tiden?!
 
Jag började genast söka efter kallelsen som en galning, i tidningslådan, i pappershögar, i väskor. Till slut hittade jag den i min resväska. Och som tur var så står det klart och tydligt att min tid för avgipsning är torsdag 31/1 kl. 13.00.
 
Eftersom hon sa att tiden ändrades den dagen jag var där är det ju konstigt att de gav mig en kallelse med den "gamla" tiden. Jag gissar att de av misstag gav mig fel papper när jag var där senast...
 
Men vem tror ni blir drabbad av deras misstag?! Precis, JAG! Ny tid för avgipsning blir på fredag istället. Inte nog med att jag måste leva med gipset ett dygn extra, eftersom jag måste dit en annan dag, så kan ingen följa mig heller. Tråkigt! Jag måste alltså ta mig till och från sjukhuset på egen hand... suck!
 
Imorgon hade mamma och jag tänkt ta en shoppingdag i stan efter min avgipsning, men nu får det blir en shoppingdag med gips och kryckor istället... Sundsvalls sjukhus, Ni ställer till problem för era patienter!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?