I'm here without you baby, But you're still on my lonely mind, I think about you baby, And I dream about you all the time...

3 Doors Down, ett band som jag har lyssnat ganska mycket på genom åren.
I fredags spelade de på Gröna Lund och jag var taggad.
Jag tyckte konserten var superbra, helt fantastisk och sångaren har en sjukt bra röst. Men framförallt imponerades jag av deras ödmjukhet. Rockkillar med hjärta gillar jag.
 
Att tre av bandmedlemmarna i "3 Doors Down" dessutom var in och "gillade" min bild som jag lagt ut på Instagram senare på kvällen är jag förstås också sjukt nöjd över.
 
Bjuder på lite bilder från konserten... och Ni som inte var där: Synd, ni missade en himla bra konsert.
 
 
Grönan öppnade kl. 12 och redan då satt några och vänta för att få platserna längst fram.
 
 
 
Om jag gillade detta band tidigare så gillar jag dem ännu mer nu.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?