Prioriterar andra saker just nu.

Det är sommar, solen skiner, det är varmt och jag vill bara vara ute.
Det är anledningen till att min blogg inte uppdateras så ofta.
 
Jag försöker aktivera mig utomhus efter jobbet på vardagarna och är oftast inte hemma förrän efter 21 på kvällarna och då sätter jag mig inte vid datorn, utan tar tag i andra saker som måste göras.
 
Det kommer nog bli många "Veckan som gick-sammanfattningar" här i bloggen i sommar.
 
Idag är det Sveriges nationaldag och jag har faktiskt jobbat. Jag har fullt upp på jobbet och ligger efter med faktureringen, så det var tur att jag jobbade idag så jag hann minska ner pappershögarna något.
 
Efter jobbet valde jag att stanna kvar på Djurgården, det var fantstiskt väder och massor med människor att kolla på så jag slog med ner på min sjal (som jag alltid har i handväskan ifall jag känner för att lägga mig på gräset i en park) och låg där och njöt i gräset några minuter.
 
 Slappar i en park på Djurgården efter jobbet.
 
Att lämna Djurgården var svårare. Polisen hade spärrat av stora delar av gångvägarna och det var massor med folk som trängdes på de små ytorna som det fortfarande gick att gå på.
Men jag smet förbi avspärrningarna och lyckades ta mig ut till Strandvägen.
 
När jag gick där, på väg hem från jobbet, så gled plötsligt den här familjen förbi mig på gatan
 
 
Hela kungafamiljen på väg till Skansen för att fira Nationaldagen. Hur ofta brukar du möta Kungafamiljen när du ska gå hem från jobbet?!
 
Ikväll har jag tagit det lugnt, efter en ganska fartfylld vecka.
Imorgon blir det konsert, 3 Doors Down spelar på Grönan och just nu sitter jag och laddar upp med deras musik. Tror det blir en riktigt rolig fredag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?