Igår var det tisdag...

... och jag tog en buss till Bureå redan klockan 11. Jag fick en heldag tillsammans med min vän Therese och lilla Elina i deras hem. Det var riktigt mysigt. Vi busade, fikade, lekte, gick på promenad, skojade och pratade hela dagen. Precis en sån dag jag behöver nu när jag är less på att bara vara hemma.
 
 
Elina lekte "tittut" under filten och Therese bjöd på hembakat fika. Suuupergott!
 
Vid 18.30 var jag hemma igen, men då packade jag bara om väskan och mötte sen upp Jessica på Eddahallen. Planen var att Jessica och jag skulle simma, men vi fastnade i bubbelpoolen. Så i 1 timme och 10 minuter satt vi och pratade och planerade bl.a. vår Barcelonaresa. Vi har bokat in oss på ett "ungdomshotell" med pool på taket. Kan det bli bättre än så?! Haha, vi gissar att det bara kommer bo 17-åringar där och att poolen kommer vara i riktigt dåligt skick. Men tillsammans med Jessica kan en resa hursomhelst inte bli annat är rolig, tror jag :)  Det är några veckor kvar tills vi åker, men just planeringen är ju typ det roligaste med en resa!
 
Idag är planen att städa, fixa och troligtvis blir det middag på stan i afton...
 
Ha en skön onsdag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?