Jag och mina örhängen.

Jag tycker själv att jag inte är särskilt fåfängd. Jag går ofta ut och handlar på stan i otvättat hår, smutsiga byxor, osminkad, trasiga naglar, oduschad... Men det finns en sak som jag är väldigt noga med när jag lämnar ytterdörren, en sak som jag inte kan gå ut utan. Det är mina örhängen. Jag älskar mina örhängen och måste ha örhängen i öronen när jag lämnar hemmet. Ju större dessto bättre. Det har hänt att jag har glömt bort mig och gått ut utan mina silverringar i öronen och det är jobbigt... och när jag inser att jag saknar örhängen, så känner jag mig plötsligt... naken och utttittad! Ja, det ger mig nästan lite panikkänslor. Ja, jag vet, det låter kanske helt sjukt, men så länge jag har mina örhängen i öronen så struntar jag i (typ) hur jag ser ut i övrigt faktiskt. Och självklart har jag ett par favoritörhängen, mina vardagsörhängen, som ni oftast ser mig i. Det är ett par stora silverringar som jag fick i julklapp av min lillasyster Carro för 9 år sedan. De örhängena är lixom jag och jag bär dem nästan alltid till vardags. Till fest variera mellan andra stora och silvriga örhängen. Ja, det är bara så att örhängen är min grej :)
 
 
Jag år 2006 med mina silverringar i öronen....            ...och jag 2012 med samma favoritringar
 
Några av mina örhängen som jag använt mest under denna vinter.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?