Min helg...

Söndageftermiddag och helgen börjar lida mot sitt slut. Jag har haft en helg fylld med roligheter (och lite tråkigheter).
 
I fredags var jag fylld med positiv fredagsenergi, men hade inga planer alls. Men bara en sån liten sak som att min kompis Therese ringde och frågade om jag ville följa med och handla på Solbacken, gjorde att jag fick ut lite av min energi. Tänk att en sån liten sak som att handla med en kompis kan kännas så trevligt!
 
Fredageftermiddagen och resten av kvällen slutade i sängen för min del. Efter en kopp kaffe för första gången på två månader, så rasade min mage samman. Jag plågades av hemska magsmärtor hela kvällen och bestämde mig för att aldrig mer dricka kaffe igen, det är lixom inte värt det, då min mage inte pallar så starka drycker.
 
Lördagen var jag på topp igen. Träffade min ex. svägerska för första gången på 7 månader över en bit lunch på Waynes. Det fanns lite och prata om kan jag säga och det var himla trevligt!
 
Direkt efter långlunchen gick jag och mötte upp Jessica. Tillsammans gick vi till Kraft arena och kollade in ishockeymatchen mellan SAIK-Brynäs. För er som inte vet det så kan jag berätta att jag älskar att kolla på sport live. Det är alltid så mycket energi och spänning och även om man inte Hejar på nått av lagen så kan man inte låta bli att dras med i den härliga energin. Tack vare Jessicas och mitt engagemang, hejarop och enorma stöd så gick dessutom SAIK och vann matchen. Tur att vi var på plats och kunde Heja fram den vinsten ;)
 
 
 
Efter matchen gick vi på Allstar och firade segern, med god mat och dryck. Och det blev mycket planering av vår resa till Barcelona som vi har bokat längre fram i vår. Det blev en helkväll på Allstar med trevligt sällskap. Vi provade t.o.m Allstars dansgolv, men konstaterade snabbt att det inte var lika bra som Verandans. Vid 00.30 fylldes Allstar med 18-åringar och vi gamlingar kände att det var dax för oss att promenera vi hem i den kyliga Skelleftenatten.
 
Men jag hann knappt hem, innan jag ryckte ut som stöd till en vän som behövde skjuts till akuten (inget allvarligt). Så jag var inte hemma förrän 03.30 inatt.
 
Så den här söndagen har varit en slapp söndag: Jag tog förståss sovmorgon och har egentligen inte gjort nånting. Men det blir nog en liten promenad senare ikväll. Skön söndag med andra ord.
 
Imorgon är en ny vecka och mitt fokus kommer ligga på mina vänner, ska försöka träffa kompisar som jag inte har träffat på ett tag och även träffa vänner som jag bara gillar att umgås med :)
 
Trevlig söndagkväll till Er Alla!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?