Så var onsdagen slut...

Den här dagen har gått snabbt. Skönt. Dagen började lugnt med lite pyssel i hemmet, typ städning och plockande. På eftermiddagen tog jag en promenad in till stan och strosade i affärer. Käkade även middag på Waynes med min ex-svärmor. Trevligt.
 
Jag har ju "fokus på vänner-vecka" och eftersom jag har vänner runtom hela Sverige (och Norge), så passar jag även på att ringa dem som jag inte har möjlighet att träffa. Så ikväll blev det ett långt och givande samtal med min lillasyster i Jönköping. Kvällen avslutades, som vanligt, på Eddahallen. 1000m och 20 minuters bubbel är bästa sättet att avsluta är härlig dag på!
 
Just nu sitter jag i sängen och trycker i mig kakor, bara för att ta igen de kalorier jag simmade bort ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?