Spelkvällen.

Igår blev en lugn men väldigt rolig kväll. Jag, Jessica och Malin hade en spelkväll. TP dammades av och vi fick oss många rejäla skratt under kvällen. Tänk att sällskapsspel kan vara så enormt roligt! 3½ timme senare stod Jessica som segrare.
 
 
Idag är planen korvgrillning i det soliga vintervädret. Visste ni att just korvgrillning är en av mina favoritaktiviteter dessa härliga vår/vinterdagar. Sitta ute och njuta samtidigt som man äter korv det är underbart det. Och jag har tjatat om korvgrillning i flera veckor nu, så jag hoppas det blir av idag.
 
Ikväll blir det middag hemma hos Jessica, fisksoppa och kladdkaka står på menyn. Vi har laddat inför den här kvällen hela veckan, så jag hoppas den blir lika rolig som vi tror... men det blir det säkert.
 
Visst kommer ni ihåg Earth Hour ikväll?!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?