Barcelona!

Jag och Jessica var i Barcelona för ett tag sedan, en fantastisk stad som jag kommer återvända till fler gånger.
Jag har helt glömt bort att lägga ut bilder från resan, så därför kommer ett gäng nu istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 AnnaSmyckeform

Vad härligt det ser ut! Bodde ni på ett bra hotell? Såg väldigt trevligt ut med poolen på taket. Är sugen på att åka dit med min man och då är ju hotelltips bra :)
Kram!

Svar: Hej! Ja det var härliga dagar i Barcelona. Ser att du också har varit till solen nyligen. Vi bodde på ett "studenthotell" (Melon District) i Barcelona. Det är ett superbra men väldigt enkelt hotell som passar för två kompisar som är arbetslös och student (som vi var). Jag rekommenderar det till alla som vill bo himla billigt och enkelt. Men det var verkligen superfräscht! Jag tror dock att man vill bo något trevligare om man åker som par, så därför tror jag kanske det inte är nått hotell för er (de hade inte ens en hotellrestaurang) Men Barcelona som stad rekommenderar jag verkligen, hur trevligt som helst! :) Kram
Sofie Silwer



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?