TV som sällskap...

Förra sommaren hade jag ingen TV på mitt rum, då jag trodde att jag inte skulle sakna en TV. Jag tittar nämligen nästan aldrig på TV, film, serier... Efter förra sommaren insåg jag att jag faktiskt saknade att ha en TV på rummet. Neej, inte för att jag sitter och tittar på TV, utan för att jag tycker det är trevligt när någon pratar i bakgrunden.
TV.n är mitt sällskap i rummet när jag gör andra saker.
 
Förra veckan köpte jag en liten TV så att jag skulle få lite sällskap denna sommar. Idag köpte jag antenn-grejer och det krävdes bara 3 samtal till min pappa för att jag skulle lyckas skarva ihop "fönsterskarvsladden" med antennkabeln.
NU, lagomt till Sverige-Kanadamatchen, har jag en fungerande TV på rummet och plötsligt känns det inte lika ensamt här inne.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?