Yeey, jag vågade åka Eclipse! *Stolt över mig själv*

När jag fick höra i januari att Grönan skulle bygga världens högsta slänggunga, Eclipse, hela 121 meter hög, så var min första tanke ALDRIG! Jag bestämde mig för att jag aldrig skulle åka den. Fritt fall är tillräckligt högt för mig och den är "bara" 80 meter hög.
 
Men jag gilla ju att utmana mig själv och bestämde mig ganska snart för att jag iallafall skulle åka den innan sommaren är slut, men bara tanken gav mig enorm handsvett och hjärtklappning!
 
Igår var det Kick-off på jobbet och gissa vad?!
Jag vågade åka Eclipse.
Så igår flög jag tillsammans med Emelie däruppe, 121 meter upp i luften, och hade en fantastisk utsikt över hela Stockholm.
 
Och JA, jag kommer åka den igen för den var riktigt skön.
Det är galet högt... men otroligt vacker utsikt!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?