Veckan som gick

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen i veckan, men jag lever och livet flyter på. Jag har hunnit göra en hel del saker senaste veckan. Fikat med kompisar, simmat på Eddahallen, varit på två anställningsintervjuer, hjälpt en kompis inför omtapetsering, "jobbat" på F&S. Och igår var Malin och jag på en "Pärldag". Det var Ungcancer som arrangerade denna dag på Ungdomens hus. Alla som ville fick gå dit och bygga dessa armband som sedan säljs och pengarna går till Ungcancer. Det var hur mysigt som helst att sitta där tillsammans med blandade människor, fika, småprata och bygga dessa armband. Om det blir fler pärldagar här i Skellefteå så kommer jag absolut gå dit igen. Ett väldigt trevligt sätt att stödja Ungcancer på om man inte har möjlighet att skänka så mycket pengar själv. Fuck cancer!
 
 
Malin och jag bygger dessa "Fuck cancer-armband"
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?