Dagarna rullar på...

En liten kort uppdatering är på sin plats.
Den här veckan har jag haft saker inplanerad varje kväll, träffat kompisar, varit på ett infomöte och lite annat... Skönt att ha saker inplanerade så går dagarna lite fortare.
 
Mitt Liv rullar på och jag är noga med mina rutiner, allt för att inte fastna i nån ond cirkel.
Klockan ringer 6.45 varje morgon, 7.30 kliver jag upp och går sedan ut på 1 timmes promenad, för att sedan komma hem och äta frukost och duscha. Mina morgonrutiner är jag extremt noga med, allt för att inte sova bort förmiddagarna.
 
Idag har jag varit arbetslös i 1 månad (förutom att jag jobbar lite extra i butik ibland), så återigen vill jag påminna alla om att hålla öron och ögon öppna efter heltidsjobb som kan passa mig. Tacksam för alla tips som kan leda till ett heltidsjobb, gärna inom ekonomi, administration, försäljning i Skellefteå
 
I helgen är det Halloween men det blir ingen maskerad för min del tyvärr. Däremot står middag med vänner och ev. utgång på schemat. Gissar att det blir en rolig helg hursom :)
 
Nu: baka kladdkakemuffins (tror jag...)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?