Före-efterbild

Jag har varit väldigt osäker kring min vardagsrumsdel som ni redan vet. Men jag bestämde mig för ett par dagar sedan att tänka vitt, med svarta detaljer. Så jag började med att måla min TV-byrå som jag fick av min kompis när jag flyttade in här då jag inte ägde nån TV-bänk. Brunt blev helt enkelt vitt och det känns som rätt beslut.
Nu börjar jakten på tavlor, matta och lampa till det här rummet
 
 


 Mamma

Va bra den blev!

Svar: Ja visst blev det :)
Sofie Silwer



URL:



 AnnaSmyckeform

Vilken skillnad, det blev jättesnyggt! Trodde inte man kunde måla om de möblerna. Men nu blev jag inspirerad att måla vår byrå i samma serie :)
Kram

Svar: Jo det går så bra att måla de där möblerna, det krävs 3-4 varv men det går. Tycker absolut du ska testa att måla om er byrå :)Kram
Sofie Silwer



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?