God Morgon!

Ligger fortfarande kvar i sängen, det är ju lördag så jag tänker att jag tar lite sovmorgon.
Bloggar från min nya dator som jag cyklade iväg och köpte igår. Äntligen en ny dator, äntligen en egen dator. Jag är 31 år och har aldrig tidigare ägt en egen dator. De datorer som jag har använt de senaste 15 åren har varit andras datorer som jag har "lånat"
Men den senaste datorn var 5 år gammal, den tog 10 minuter att starta upp och den dog genast om inte elsladden var i kopplad. Dessutom brukade den slå av p.gr.a. överhettning, så det var verkligen dags att lägga pengar på en ny. Känns lite lyxigt att nu kunna ligga i sängen med datorn i knä.
 
Lördag alltså och jag tänker skicka in jobbansökningar idag. Kanske, kanske, kanske blir det ev. bullbak och målning av köksstolar också.
 
Nu: surfa runt lite på IKEAs sida





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?