Inspiration efterlyses

Det har blivit dags för mig att ta tag i detta rum, vardagsrummet. Den här delen av lägenheten har jag inte lagt nån tid eller pengar på. Alla möbler är en tillfällig lösning. Det saknas taklampa, tavlor, matta och rummet känns väldigt tråkigt och oinrett. Det har sin förklaring. Jag vet inte vad jag ska ha för färger och stil i vardagsrumsdelen. Min första tanke var "vitt" att ha allting i vitt, möbler, mattor, tavlor med några turkosa inslag i inredningen. Men då jag har kritvita väggar så har jag insett att det är en dålig idé. Om jag har allt i vitt så försvinner hela rummet in i väggarna. Så jag måste tänka om... Svart/vitt funkar ju alltid, så troligtvis blir det så. Känns ju dock inte så nytänkande i mitt hem...
 
 
 


 Malin Lundin

Kör svart/vitt som bas och lägg sedan till en sidefärg! Typ på några ljusstakar, en skål, EN tavla eller nåt sånt. Inte för stort, bara små men synliga detaljer. Typ knallrosa, starkturkost, orange (sidefärgen kan du byta ut mot rött sedan när du ska julpynta! :-)

Svar: Yes, håller just nu på att måla TV-bänken vit :)
Sofie Silwer



URL:



 Matilda

Pinterest är mitt förslag till dig! Jag har massvis med inspiration sparat här: http://www.pinterest.com/matildarodin/hem/

Svar: Tack för tipset! :)
Sofie Silwer



URL: http://matildarodin.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?