Jo tack, jag trivs!

Jag har sovit i min lägenhet i tre nätter och jag trivs mer och mer här för varje dag som går.
Lägenheten är helt perfekt för mig, det har verkligen allt jag behöver och perfekt planlösning. Den saknar tyvärr balkong men alla andra saker väger över så jag ser inte det som ett problem.
Däremot älskar jag mitt kök. Jag sitter ofta på en stol i köket och planerar alla små inköp som jag måste göra för att få köket precis som jag vill ha det. Just nu är det mycket som måste göras, en vägg ska tapetseras, hyllor ska målas och möbler ska även de målas så det är en bit bort innan jag kan börja inreda det. Men jag är övertygad om att jag kommer tillbringa mycket tid i mitt kök när det är klart.
 
Just nu kör mamma och pappa upp mitt flyttlass från Fränsta, 45 mil har de att köra idag. I helgen ska de hjälpa mig med allt som ska fixas här... och det är en hel del det.
 
Då det kommer vara full fart här i helgen så blir det inget bloggande på några dagar.
 
Förresten, TACK alla mina vänner här i Skellefteå som har ringt, sms.at och på andra sätt välkomnat mig tillbaka till stan. All er omtanke har gjort det mycket lättare för mig att komma tillbaka hit!
 
TREVLIG HELG!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?