"...this is just a tribute..."

Jag sitter och går igenom mina bilder från sommaren och inser ju att jag har gjort en massa saker som jag helt glömt berätta om.
 
I augusti spelade Tenacious D på Grönan, konserten som jag hade väntat på hela sommaren... och inte bara jag.
Det var flera tusen gäster som stod utanför grindarna på Grönan och inte lyckades komma in, då nöjesparken blev fullsatt flera timmar innan konserten började (det hade aldrig tidigare hänt att Grönan måste stänga grindarna 3 timmar innan en konsert börjar).
 
Jag måste ändå erkänna att jag inte tyckte konserten i sig var särskilt bra, det ösregnade och var så galet mycket folk på området, vilket förstörde väldigt mycket av konsertupplevelsen.
 
Men bara att vara på plats och se kaoset på området och att faktiskt ha sett Tenacious D live är minnesvärt.
För att inte tala om att höra när 17 000 personer sjunga allsång till deras låtar. Wow, mäktigt!
 
Galet mycket folk var på plats den 11 augusti
 
 
Kyle Gass och Jack Black i Tenacious D
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?