Torsdag.

Torsdagen lider mot sitt slut och jag har haft fullt upp idag, skönt med en sån dag då man slipper rulla tummar.
Klev upp kl. 6.45 då jag hade en frukost/morgonmöte inplanerad med mitt extrajobb. Inte för att jag behövde vara med, men då jag så gärna vill komma ut och träffa lite folk på dagarna så kändes det självklart att gå in till jobbet och träffa kollegorna imorse.
 
Väl hemma vid lunchtid så hade jag tvätt-tid. Jag bestämde mig även för att måla om min TV-bänk, så jag har målat den 3 varv idag, trots att det står att färgen ska torka 12 timmar mellan varven (orka vänta, vill ju bli klar nångång) Mellan tvättning och målning passade jag även på att slänga hårfärg i min utväxt. En installation av skrivare på nya datorn har jag också lyckats med ikväll.
 
Nu har jag satt mig i soffan och väntar på "Hela Sverige bakar"
 
Hmm, lite tråkigt inlägg om min torsdag blev det här, lever helt enkelt inte så spännande liv just nu...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?