Det är Dagarna som går som är Livet...

De flesta som känner mig vet att jag är en ganska aktiv person, svårt att sitta still och oftast full av energi.
Men ibland brukar jag stanna upp och bara ta vara på stunden, njuta av ögonblicket.
Ikväll var en helt underbar höstkväll här i Kallhäll och det var omöjligt för mig att sitta inne.
Jag tog på mig en fleecetröja, min skinnjacka och en halsduk och gick ut i den sköna höstluften.
Jag tog en långsam promenad ner till Mälaren, luften var kall men solen värmde lite ändå.
Självklart lyssnade jag på musik som fyller mig med energi på min lilla höstpromenad.
 
Känslan av Frihet, Lycka, Glädje och Tacksamhet fyllde mig när jag satt på bryggan nere vid badplatsen och andades in den friska höstluften.
 
Lycka över allt jag har, en säng att sova i, mat på bordet, kläder som håller mig varm, vänner och familj...
 
Glädje över att vara fullt frisk, att jag har hälsan i behåll och att jag kan gå dit jag vill...
 
Tacksamhet över att kunna njuta över detta ögonblick och över allt som jag får uppleva i mitt Liv
 
Jag måste erkänna att jag blir filosofisk och lite extra religiös härliga kvällar som denna...
 
Kom ihåg att det är Dagarna som går, som är Livet...
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?