Det här med att vara ledig är inte riktigt min grej...

Jag har nu varit ledig i 3 dagar, tisdag, onsdag och idag torsdag, kommer även vara ledig imorgon... och jag avskyr det! Varför? För att jag inte har något planerat. Jag försöker hitta på nya saker att göra, åka till nya platser och se andra saker, men jag blir ändå uttråkad.
 
Jag försöker fylla dagarna med roliga saker, men det är svårt.
Igår blev det dock en heldag med Ida på Djurgården och Skansen, hur trevligt som helst. Lunch, fika och glass med trevligt sällskap i 6 timmar. Sånna dagar uppskattar jag. Dessutom sprang vi in i President Obamas enorma bilkortege. Presidenten själv vinkade åt oss genom bilrutan
 
 President Obama i bilen...
Bilder från Skansen
 
Idag har jag försökt roa mig på egen hand, bestämde mig för att kolla in second hand-butiker. Så jag har fördrivit tiden på Erikshjälpen, Myrorna och Stadsmissionen idag.... det var lagomt roligt.
Stockholms innerstad gick jag igenom i tisdags, så imorgon måste jag utforska något annat. För sitta hemma och kolla på serier/film en hel dag, det klarar jag inte, alldeles för rastlös för det.
 
Imorgon har jag en plan, besöka Stockholms glasshus vid St. Eriksplan. Har tänkt göra det hela sommaren, men inte blivit av, men imorgon är det dags. Får väl passa på att strosa lite på Kungsholmen oxå, när jag ändå är i närheten, allt för att slippa sitta hemma.
 
Ja, jag längtar faktiskt till lördag då jag får jobba igen, för det här med lediga oplanerade dagar är inte riktigt min grej...
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?