Min dag i bilder!

Det var länge sedan jag la ut min dag i bilder så det är dags för det nu.
Min dag i bilder fredagen den 6.e september
 
Kl . 6.38 Nyvaken och väldigt pigg, väntar på att tiden ska gå
 
 Kl. 8.00 Frukost. fil och musli
 
 Kl. 9.00 Joggingrunda i skogen. Varmt och svettigt...
 
 Kl. 10.00 Nyduschad
 
 11.00 Datortid och en påse nytt godis
 
 12.00 Omelett med tomat till lunch
 
 Åkte in till stan vid 13-tiden och köpte löshår. Förändringen får ni se nästa vecka...
 
 
Vid 13.30 var jag framme i min favoritpark, Humlegården. La mig på gräset och läste min favoritbok "The Secret". Älskar verkligen att ligga och slappa i Humlegården!
Vid 16-tiden blev det äntligen en kulglass från Stockholms Glasshus vid St. Eriksplan/Karlberg och god var den!
 
18:30 Kycklingrester till middag med wokgrönsaker, ätes i sängen framför TV.n
 
Låg kvar i sängen resten av kvällen och kollade på "Fångarna på Fortet". Roligare fredagkväll har jag haft...
 
Vid 22.30. Tack och Godnatt. Klockan ringer 5.30 imorgon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?