Nedräkningen har börjat...

Jag har dubbla känslor just nu.
Idag är det precis 4 veckor kvar tills jag får ett eget hem i Skellefteå, en egen lägenhet, mitt egna lilla krypin där jag kan mysa, pyssla, slappa och bara vara... Tacksamheten över att få ett eget boende är enorm, som jag har längtat!
 
Men det betyder även att jag bara har 4 veckor kvar här i Stockholm, fyra veckor kvar i staden som jag älskar och på den arbetsplats som är mitt andra hem... och det känns enormt tråkigt! Kommer sakna Sthlm och vännerna här nere så enormt mycket. Den här gången tänker jag dock inte säga att det är sista gången som jag bor och arbetar här i Stockholm (som jag skrev flera gånger förra året). Nej, den här gången känner jag tvärtom... Jag hoppas att jag en dag kommer tillbaka hit till Stockholm och Gröna Lund.
 
Som sagt, det är dubbla känslor...
Men nedräkningen har börjat..
 
Ser ni att jag har ny och fin design?! Det är Matilda som varit i farten igen. Tack! 
Den passar ju perfekt nu när jag snart ska börja baka igen.
Vet ni? Jag har bestämt att det första jag ska baka i min nya lägenhet är kanelbullar
Tänk att få baka kanelbullar i sitt egna hem, jisses vad jag har saknat det!
 


 Kattis

Snart börjar Hela Sverige bakar igen men tror jag ska vägra titta eftersom du inte är med... ;)

Räknar med massa bilder på ditt nya hem (och bakverk) sen!?!! =)

Svar: Haha, du är rolig du! Men du kommer ju iallafall kunna följa min bakning här i höst :)
Sofie Silwer



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?