Tjoohoo! Är på road-trip genom Sverige....

Jag är ute på en liten road-trip i Sverige. Igår anlände jag Sundsvall med tåg, sov där en natt och imorse åkte jag vidare med bil till Stockholm. Jag blev avsläppt i Sthlm av min syster klockan 12 idag. Hann med en snabb shoppingtur på NK och en kortare lunch med kompisen Fredrik innan det var dags att lämna Stockholm. Nu har jag precis satt mig på en buss som ska ta mig till Jönköping.
 
Kommer åka runt lite i Jönköping och Småland till på tisdag-onsdag typ och efter det vet jag faktiskt inte vart jag tar vägen. Skönt med en semster som är lite oplanerad, vet aldrig vart jag hamnar... :)
 
Jag vet iallafall att jag är toktaggad för denna semester. Känns hur roligt som helst att åka runt i södra Sverige och bara vara, uppleva och se andra platser. Love life...!
Nu kör vi!
Men först: Jönköping, here I come!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?