Helgen som gick... inklusive namn.

Plötsligt är det söndagkväll och denna vecka är slut.
Som vanligt tar jag och sammanfatta veckan. Fr.o.m. nu kommer jag även namnge de jag har hängt med under veckan då det har efterfrågats från olika håll. Det finns tydligen en nyfikenhet om vilka mina "kompisar" är... ;)
 
Måndag till fredag har jag jobbat på dagarna och försökt träna lite på kvällarna. I måndags var det julbord på jobbet och jag åt sill i mängder... och det var väl det mest spännande som har hänt på jobbet.
 
På fredag när jag kom hem från jobbet köpte jag med mig Kinamat och tog en buss ut till Frida i Bergsbyn. Slappade i hennes soffan innan jag åkte hem vid 22. Då hörde Lisa av sig och tog med sig Bigge och Reema hem till mig. Efter några timmar i min soffa så åkte vi vidare in till Calles. Där vi blev vi kvar till stängning. Vid 02.30 var jag hemma igen och somnade på ett ögonblick.
 
Lördagmorgon njöt jag av frukost i sängen och luciafirande på TV. Vid 11-tiden plockade Malin upp mig och vi tog en shoppingtur uppe på Solbacken. Efter det åkte jag hem och började med julgodis-baket. Planen är att fylla på "Mat och bak"-kategorin, så recepten kommeratt läggas ut här så småningom
 
Bakade 5 olika julgodisar och kakor i lördags och insåg då att jag har en alldeles för liten frys. Nu är min frys full av sötsaker. På lördagkväll fick jag besök av Frida och Marre, vi snackade skit, käkade julgodis och kollade på julfilmer. Julmysfaktorn var hög hela kvällen.
 
Idag fick jag besök av Therese och hennes dotter vid lunch-tid. Vi fikade, målade och kollade på Pettsson och findus. Då vi inte setts på 3 månader så var det roligt att få prata bort en stund. Vid 15-tiden åkte jag in till stan och började julklappsshoppingen. Min plan var att träna efter det, men då jag sprang på en kompis (som inte vill nämnas vid namn här) så blev det ingen träning. Istället blev det middag på Bishops, innan vi köpte en godispåse och gick hem till mig och kollade på Sunes Jul.
 
Nu är jag ensam och ska genast slänga mig i sängen.
Jag har en fullspäckad arbetsvecka framför mig och jag gissar att det kommer bli några arbetstimmar mer än normalt...
 
Det är 3.e advent och jag längtar ihjäl mig till julafton!
God natt!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?