"...It's beginning to look alot like Christmas...."

Äntligen!
Idag har jag haft en sån där dag som jag har längtat efter länge. Jag inte känt nån stress och inte gjort några måsten. 
Tog sovmorgon och åt frukost i sängen. Tog sedan en promenad i skogen och stal lite granris som jag ska ha i vaser här hemma.
Vid lunch var jag och en kompis på Nordanås Julmarknad. Mycket folk men ingen snö. Jag köpte en påse Mjukkaka (segkaka).
Vid 15- tiden var jag hemma igen och kunde börja årets julbak.  Jag tände alla ljus i lägenheten, startade julmusiken och hade det lugnt och skönt i köket. 
När degarna jäste passade jag på att läsa juliga tidningar
Lingonlimpa och Lussekatter
 
Har även hunnit julpynt det sista hos mig idag
 
Nu sitter jag i soffan och är proppmätt efter julskinkemackor, lussekatter och julfest.  Jag ska snart gå och sova, men jag känner att jag har lyckats varva ner idag. Skönt!
Imorgon är det jobb igen och jag ser fram emot julbordet som vi ska på.
 
Önskar Er en Trevlig andra advent!
 


 felicia

mysiga bilder!



URL: http://feliciaholmgren.devote.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?