Jasså, är det fredag...?!

Är det fler än jag som är helt dagvill?
Jag kom hem idag efter en halv arbetsdag på Lindex, tog tag i tvätthögen och veckohandlade på ICA. När jag ska kolla kvällens TV-tablå inser jag att det är fredag. Visst känns det mer som en tisdag eller onsdag idag?
 
Årets första fredagkväll tillbringar jag alltså i tvättstugan. Tur att detta år bjuder på fler fredagar.
 
De första dagarna på 2014 har varit bra, jag har tränat som en liten galning och det har gett mig en enorm träningsvärk i hela kroppen.
 
Nyårsafton firade jag hemma hos en kompis tillsammans med flera olika familjer, tror vi var mellan 25-30 pers totalt. Det var en riktigt rolig kväll med god mat och roliga lekar. Vid kl. 2.30 letade jag mig hem på nyårsnatten.
 
Nu: springa ner till tvättstugan
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?