Roliga dagar...

Gårdagen blev super. Började dagen med att få besök av en kompis som behövdes "snyggas till" lite grann. Efter lunch tog jag en buss till Bureå där jag äntligen fick träffa Therese. Dessutom fick jag träffa nyfödda sonen som låg i hennes mage sist jag träffade henne. Självklart blev det en hel del bus med lilla Elina också. En mysig dag i Bureå.
 
 Nästan hela familjen samlad
 
 Det är galet mycket snö i Bureå... och vackert som bara den...!
 
När jag kom hem från Bureå blev det en snabb middag innan jag sprang iväg och tränade. Dans Fuego är riktigt roligt och svettigt. Ser redan fram emot nästa veckas Fuego.
 
Idag har jag haft kompisar på besök på förmiddagen. Just nu tvättar jag för fullt och om ett par timmar ska jag iväg och träna. Det är dags att komma igång med vårt träningsschema och om vi har energi över så blir det ett yogapass efter det.
 
Imorgon är det fredag och alla verkar peppade för en kväll på Verandan, årets första Club 27 kommer bli galet skoj tror jag. Jag är taggad till 1000!


 Josefine

Men hallå Sofie är du i Bureå måste du ju komma in på apoteket och säga hej :) /Josefine

Svar: Åhh, om jag hade kommit ihåg att du jobbade där så hade jag självklart kommit in och sagt Hej! Jag gör det nästa gång..... :)
Sofie Silwer



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?