"...I feel like screaming til my lungs have no air, feel like running though I don't know where, feel like laughing til I'm drowning in tears... for the first time in years I feel... I feel good as hell, I feel good as hell..."

Rubriken är en rad från Paul Rays låts "Good as hell" (superbra, lyssna på den!)
En låt som sätter ord på mina känslor och mitt Liv just nu.
Jag njuter av Livet, jag vaknar med ett leende och jag känner en inre lycka och glädje som jag inte har känt på många, många år, det är en häftig känsla! När människor som jag knappt känner dessutom ger mig kommentarer som "Du strålar!", så inser jag att jag utstrålar precis det jag känner inombords... :)
 
Den här sommaren blir den andra sommaren i hela mitt liv som jag bor helt ensam. Senaste sommaren som jag bodde helt själv och då jag hade 100% frihet att göra vad jag ville utan att behöva anpassa mig till någon annan var sommaren 2004. Sommaren 2004 kommer jag ihåg som den absolut roligaste i hela mitt Liv, det var en galen sommar som jag har många roliga minnen ifrån!.
 
Den här sommaren, 10 år senare, bor jag återigen helt ensam i min egen lägenhet och jag känner en enorm frihet. Dessutom upplever jag just nu den roligaste sommaren på 10 år. Jag kan inte låta bli att fundera på om det hänger ihop med att jag bor själv och inte behöver anpassa mitt Liv till någon annan... precis som det var 2004.
 
Roligheterna löser av varandra den här sommaren och helgen som precis är slut har bjudit på många skratt och spännande äventyr. Strandhäng, pizzamiddag, häng med kompisar på stan, nattbad, clubliv och utomhusfester är bara en del av det jag hunnit med i helgen, alltid tillsammans med Skellefteås skönaste människor.
 
En rolig lördagkväll hos Lisa
 
Nattbad i älven kl. 03.30
 
Idag, söndagshäng vid älven.
 
Imorgon är det dags för arbete igen, men på torsdag då får även jag äntligen semester!
 
Trevlig söndag!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?