"...You can go your own way, you can call it another lonely day. You can go your own way..."

Fredagkväll, klockan har precis passerat 23.15. Solen har gått ner och det är 15 grader varmt ute.
Men själv så har jag, tro det eller ej, krupit ner under mitt nytvättade täcke, som doftar äpple efter sköljmedlet. Alla lampor är släckta och jag ligger med datorn i mitt knä. Spotify är på och just nu spelas Kents gamla låt "Duett" här hos mig.
 
Den här kvällen har varit lugn och skön. Efter en trevlig middag på Allstars uteservering med min vän Jessica, cyklade jag hem och fyllde mitt badkar, ett rogivande skumbad kändes rätt just ikväll. Efter ett långt bad la jag mig i soffan och nu jag har precis flyttat mig till min sköna säng. Den nyinköpta kudden gör att jag sover ännu lite skönare på nätterna än vad jag tidigare har gjort
 
Efter den här veckan så ligger jag efter med sömnen. Som ni vet kliver jag upp kl. 4.50 varje morgon, tar en buss till jobbet i Umeå och kommer hem igen vid 18.30 på kvällarna. Och då brukar jag passa på att träffa kompisar, så det har blivit sena kvällar hela veckan... Jag har dessutom dragit på mig en förkylning, så energinivån har inte varit på topp den här veckan.
 
Faktiskt, så känns det skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt ikväll, eller egentligen hade jag hellre varit ute i sommarnatten, men jag tror att jag behöver en kväll som denna...
 
Imorgon är det lördag och jag ser fram emot att besöka en vän i Bureå.
 
Nu: kolla efter hotell i Barcelona





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?