"...De fagra blomsterängar, och åkerns ädla säd, de rika örtesängar, och lundens gröna träd, de skola oss påminna, Guds godhets rikedom, att vi den nåd besinna, som räcker året om..."

Hur underbart är det inte att gå ut på kvällspromenader just nu?!
Jag vill bara vara ute, hela tiden.
Ikväll tog jag med kameran på min kvällspromenad runt Skellefteälven och fotograferade.
Att jag har en stark Gudstro är ingen hemlighet, och härliga sommarkvällar som dessa så blir jag faktiskt lite extra religiös. 
Bli inte förvånad om jag bjuder på fler sommarbilder framöver, är det någon gång jag har fotoinspiration, så är det just nu.
Dessutom känns det helt fantastiskt att jag återigen får uppleva en sommar i Skellefteå efter två somrar i Stockholm.
 
   
 
 
 
 

Skellefteå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?