"...It was a beautiful day, don't let it get away, beautiful day..."

Det är söndageftermiddag och jag tänkte sammanfatta helgen som gått.
 
När jag kom hem från jobbet i fredags åkte jag direkt ut till Frida i Bergsbyn. Där blev det grillkväll med goda vänner. Efter att ha ätit gott och tryckt i oss godis, så ramlade vi alla ner i soffan. Fotbolls-VM och sällskapsspel fick stå för underhållningen den kvällen. En lugn men himla trevlig fredagkväll.
 
Lördagen ägnade jag mig åt fix i hemmet. Besökte secondhand-butiker, köpte växter och satte blommor i jord. Jag hann även med en minigolfrunda och glassätning i solen med trevligt sällskap. Lördagkvällen tillbringades med Lisa och som vanligt så tillbringade vi kvällen utomhus, denna gång i en lekpark. Senare mötte vi upp fler kompisar och lördagkvällen avslutades med en "korvätarfest" hemma hos en kompis.
 
Söndag idag, och jag har tvättat och fixat lite hemma. Det har varit soligt, men lite kallt, så det har inte varit ligga ute och sola-väder. Men då jag har svårt att sitta inne när solen strålar ute så har jag tagit en 2-timmarspromenad runt älven, hur skönt som helst! Ibland känns det som om jag skulle kunna gå 10 varv runt älven bara för att det är så otroligt härligt.
 
Nu har jag precis ätit middag och ska snart gå iväg till gymmet för att bränna bort middagen jag nyss åt.
 
Sammanfattningsvis så har det alltså varit en ganska lugn helg för min del, men ändå himla rolig.
 
Kommande vecka så är det Midsommar-vecka, det betyder kortvecka på jobbet och midsommarfirande hemma i Fränsta. Ser fram emot veckan! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?