"...It's my life, and it's now or never, I ain't gonna live forever, I just wanna live while i'm alive. It's my life..."

Igår hade jag återigen sån där härlig sommarkväll som jag aldrig ville skulle ta slut.
Några vänner kom förbi för häng, longboardåkning och basketspelande.
Så hela kvällen och halva natten tillbringade vi ute i den sköna sommarnatten. Vi åkte bara runt här i Skellefteå i lugn och ro... Hur underbart som helst!
 
Jag åkte lite longboard...
Härlig sommarnatt i Skellefteå!
Kvällen avslutades med att mina kompisar pallade rabarber åt mig, då jag inte vågade själv. Vad har man annars vänner till?! ;) Så ikväll kan jag bjuda på (pallad) rabarberpaj!
Just nu ligger jag i sängen, solen strålar och balkongdörren är öppen. Doften av sommar sprider sig i rummet och fåglarna kvittrar. Jag ser fram emot ännu en härlig sommardag!
 
...I just wanna live while I´m alive, It's my Life...!"
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?