"... Spice up your Life..."

Ni som följde min gamla blogg vet redan att jag har ett stort intresse för blommor och växter. Tidigare när jag har haft uteplats/balkong så har jag fyllt stället med alla möjliga växter. Jag har alltid, så länge jag kan minnas, haft intresse för blommor. Tycker det är ganska rogivande att pyssla med sånt på sommaren.
Då jag inte haft eget boende de senaste två somrarna så har jag en del att ta igen när det kommer till växter och odlingar. Och trots att jag inte har någon uteplats/balkong där jag bor nu så har jag ändå gått all-in. Jag har lixom fått skapa plats i mitt hem för att jag ska kunna pyssla med det jag älskar. Så just nu så har jag fyllt både min franska balkong och mitt kök med blommor, kryddor och örter.
 
 
 
  
Drömmen om en liten trädgård är stor just nu...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?