"...Why be alive if you don't follow your every dream...?"

Efter den här härliga helgen inser man plötsligt vad det är man saknar i Livet och vad som skulle kunna göra sommaren ännu lite bättre. Efter att ha legat i gräset och hunnit fundera och drömma i några timmar, så har jag lyckats få ihop en ganska lång lista på saker som jag önskar mig i sommar...
 
* En bil- så jag kan åka till badstränder och andra fina platser utanför stan soliga dagar.
* En båt- så jag kan åka runt i älven/sjöar, ligga och sola i på dagarna och sitta och meta i på kvällarna.
* En trädgård- där jag kan odla grönsaker, örter, kryddor, rabarber och blommor i mängder
* En longboard- så att jag också kan glida runt på gatorna med mina longboardåkande kompisar
* En kanot/kajak- som man kan glida sakta ner för älven med i kvällssolen
* Ett tält-så jag kan åka och tälta på vackra platser.
* En sommarstuga- där jag kan hänga med kompisarna på kvällarna, grilla, leka och njuta av sommaren
* En man- som har alla ovanstående saker ;)
 
Jag vet att drömmar och önskningar slår in om man tror på dom ordentligt och om man har fullt fokus på målet, så jag är helt övertygad om att jag kan få alla dessa saker innan sommaren är slut, det gäller att inte ge upp bara :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?