I Stockholm!

Ligger just nu ensam på ett hotellrum i Stockholm. 
Fördelen med att inte längre bo i Stockholm är att jag får bo på hotell när jag är här. Ja, jag gillar att bo på hotell.
 
Jag är här på kursdagar med jobbet, mycket givande och roligt. Är fortfarande så himla glad och tacksam att jag fick just detta jobb.
 
Det är dock första gången i hela mitt liv som jag sover ensam i ett hotellrum... och jag känner mig lite ensam faktiskt. Men jag har laddat upp med en godispåse och Pepsi och ligger faktiskt och kollar på TV för att fördriva resten av kvällen.
 
Snön faller utanför fönstret och det är full vinter här i Stockholm idag. Hade önskat att jag hunnit träffa någon kompis här ikväll, men det fanns ingen tid över till det tyvärr.
 
Imorgon är en ny kursdag och jag kommer ladda upp med en rejäl hotellfrukost för att orka med hela dagen. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR hotellfrukostar och det är väl det bästa med att bo på hotell?!
 
Här kommer jag sova gott i natt
 
Ett snöigt Stockholm 
 
Gott natt!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?