Vad har hänt här?!

Det har varit vår i Skellefteå i flera veckor. Förra veckan tog jag fram cykeln, vårjackan och gympaskor, kändes fantastiskt att äntligen få klä sig i lätta kläder och rulla fram på cykeln.
För en månad sedan, den 28 februari, tog jag bilden nedan. Vårblommorna blommade rekordtidigt här i Skellefteå.
 
Idag när jag hoppade av bussen här i Skellefteå, 5 dagar sedan jag var här senast, möttes jag av den här snöväggen
 
 
Enorma snöhögar överallt och jag tror att vi har mer snö nu än vi haft hittills i vinter. 
Vad hände med våren lixom?
Tydligen föll all denna snö under natten inatt...
Bor man i Norrland får man räkna med detta, men inte trodde jag att det skulle skilja så mycket mellan Skellefteå och i Umeå ändå.
 
Nu har jag lagt mig i min säng som jag längtat efter hela veckan.  Kommer sova som en prinsessa!
God natt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?