Det är dagarna som går som är Livet...

En kort uppdatering är på sin plats.
Jag flyger, flänger och far, och när jag inte gör det så jobbar jag som en liten galning.
 
Förra veckan hann jag med kurs i Sthlm och SPA i Riga. Den här veckan kommer jag vara i Umeå hela veckan då det är ovanligt mycket på jobbet just nu. En kväll i veckan åker jag hem till Skellefteå och packar om resväskan.
 
Och så kommer det vara även de kommande veckorna. Normalt är maj min favoritmånad, men just nu längtar jag bara tills maj månad tar slut. Jag saknar min säng och mitt hem sjukt mycket! Och även alla kompisar som jag inte hinner träffa just nu...
 
Nästa gång jag åker hem ska jag bjuda på lite bilder från Riga, en fantastisk stad som jag redan planerar att åka tillbaka till snart. Någon som vill följa med?!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?