"...Well I'm going home, back to the place where I belong..."

Maj-månad är snart slut, vilket betyder att jag kan börja leva igen.
Hela månaden har varit väldigt intensiv, jag har rest runt i Sverige och jobbat väldigt mycket.
Förra veckan hann jag med utbildning i Stockholm, heltidsarbete i Umeå, födelsedagsfirande i Skellefteå och barnkalas i Sundsvall, yes, allt under samma vecka.
 
Nu på torsdag blir det första dagen som jag är hemma i Skellefteå en hel dag på nästan 4 veckor, senaste tiden har jag bara åkt hem för att packa om väskan.
 
Från och med torsdag kommer jag även bo i Skellefteå på heltid. Jag har ju hyrt ett rum i Umeå de senaste 3 månaderna och alltså haft två "hem". Men i sommar ska jag pendla till Umeå varje dag (har iof några veckor semester).
 
Jag tycker det ska bli otroligt skönt att få åka hem till min säng varje kväll. Dessutom kommer jag kunna umgås mer med mina vänner här i Skellefteå i sommar och det ser jag verkligen fram emot.
 
Så, alla vänner i Skellefteå som jag inte träffat på flera veckor, från och med nu kan vi hänga varje kväll, hela sommaren!
 
Jag ser fram emot sommaren enormt mycket. Det här blir min första sommar i Skellefteå på 3 år och mitt mål är att ha så roligt som möjligt!
Yeey!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?